lørdag den 31. marts 2012

HVERDAGEN

Idag har været en lidt hård dag, igår fik jeg min bøjle strammet og fik elastikker på fra undermund til overmund noget med at min overmund skal længere frem eller tilbage kan ikke helt huske det, så de gør pænt ondt, og de skal helst være i 24 timer i døgnet.. det er lidt øv.
Men så i morges skulle min mor og jeg til tyskland i fördepark og kigge på lidt nyt tøj og handle lidt mad ind til påsken. Men da vi sidder ved morgenmaden ringer min far inde fra hans arbejde og siger at min farmor altså hans mor er kommet på sygehuset da hun ikke kunne huske noget og var ude af sig selv, men vi tog dog afsted men det blev ikke det samme når man går der og tænker på hvad der er sket med hende osv. men min far kørte ned til min farfar lige da han fik fri, det var nemlig min faster der fik min farmor overtalt til at tage med. For min farfar var også ret ked af det, da han for ikke så særlig lang tiden siden har fået konstateret kræft og kan derfor ikke det samme som han kunne før, så han var ret ked af det. Men lægerne mener vidst det måske har været en blodprop eller en opstart på en, hun skal blive der ude natten over, så lover at skrive noget imorgen, da jeg syntes det er dejligt at skrive det ned og ja det bliver så her på bloggen, da det jo alligevel fylder en del i mit liv, for det er jo også dem der passer mine heste hverdag. 


Møs Line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar